17 d’oct. 2007

Meme - música

En Clint m'encarrega un meme sobre música. És fàcil, hi ha una sèrie de preguntes que he de respondre amb el meu reproductor en el mòdul aleatori. Així surten respostes curioses. Em dóna la sensació que és el típic meme que et fa il·lusió fer i mandra llegir dels altres. De totes maneres, allà va. Ah! Si apreteu la E podreu escoltar la cançó al YouTube. Això no cal fer-ho però he pensat que el post seria més profitós així.


1. Com em veu el món?
- World at your feet (Embrace) - E

2. Tindré una vida feliç?
- Stand by me (Oasis) - E

3. En realitat, què creu la gent de la mi?
- My Friend of Misery (Metallica) - E

4. Les persones pensen "fer-me algo" en secret?
- Doorman (Stereophonics) - E

5. Com puc ser feliç per mi mateix?
- Polly (Nirvana) - E

6. Què hauria de fer amb la meva vida?
- Australia (The Shins) - E

7. Tindré fills alguna vegada?
- Sometimes you can't make it on your own (U2) - E

8. Un bon consell:
- Change your mind (The Killers) - E

9. Quin és el meu "main theme" actualment?
- The love of Richard Nixon (Manic Street Preachers) - E

10. I l'altra gent quina cançó creu que és la meva "main theme"?
- 15 minutes (The Strokes) - E

11. Quina cançó es tocarà en el meu funeral?
- Tiny Vessels (Death cab for cutie) - E

12. Com serà el meu dia avui?
- Kings Horses (Jet) - E

13. Per què estic aqui?
- She moves in her own way (The Kooks) - E

14. Per quina raó la gent em recordarà?
- I hope, I think, I know (Oasis) - E

15. Quina cançó se m'enganxarà demà?
- Reason to Mourn (Ben Harper) - E

16. Hi ha gent allà fora que em vol segrestar?
- Morning Glory (Oasis) - E

17. De què tractarà aquest any?
- Matchbox (The Kooks) - E

18. Si arribessis al cim del Everest, cridaries:
- Recycled Air (The Postal Service) - E

19. La pròxima vegada que estiguis amb gent, cridaràs:
- Heart in a cage (The Strokes) - E

20. El teu missatge al món:
Halflight (Athlete) - E

21. El teu secret més top secret:
- Pain on pain (Feeder) - E

22. El teu desig més profund:
- White Shadows (Coldplay) - E

23. La teva memòria més antiga et fa pensar:
- Fragments (Manic Street Preachers) - E

24. Algun dia en el teu casament, inclouràs...
- Questions (Budapest)

25. Quan et despertis demà, murmuraràs:
- Little by litlle (Oasis) - E

26. Ara mateix, els teus sentiments són:
- Believe me Natalie (The Killers) - E

27. El dia que m'enamori serà...
- Speed of sound (Coldplay) - E

28. Durant el sexe, cridaré:
- A man and a woman (U2) - E (Al·lucinant! Juro que no està trucat!)

29. El teu missatge per a la gent que llegix això:
- Such great heights (The Postal Service) - E

Una mica pessimista el que ha sortit no? Bé doncs, passo el post sense cap tipus de compromís (és a dir, si no el voleu fer no passa res), al Robert, a l'Eva i a qualsevol dels bloggers de Buscant a Wally. Tots aquells que no tingueu blog i us fa il·lusió, ara és una bona oportunitat. Bona nit i tapat.