9 d’abr. 2008

Colleja, Clatellada

¿Per què la colleja després de tallar-te el cabell? És una tradició sense cap tipus de sentit. És com si les noies (o els nois) es donessin una patada cada vegada que es depilen les cames. A més, trobo que amb el temps la clatellada ha perdut intensitat. Abans, et venia l'amic de tota la vida i et deia "Hombreee, tehaspelaoo!!" i et fotia una hòstia que et deixava tonto. Ara et toquen el clatell amb suavitat, com si et prenguessin la temperatura. Per fer això més val no fer res. Dóna un bon cop, que es mogui el cervell!

La colleja és una tradició tan rabiosa com la de trepitjar-te les bambes noves. "Hombre, bambasnuevas!!" Claca!! I les bambes tacades. "Estreno, estreno!". Aquesta broma no l'he entés mai. A la setmana següent, jo escopia sobre la seva samarreta nova i es cabrejaven. No ho entenc. També era estrenoestreno, no?

El dijous passat em vaig tallar el cabell i ara ja em començo a veure millor. Crec que no hi ha res pitjor que el cabell just després de tallar-te'l. La perruquera et fa un pentinat i tu penses, quan surti d'aquí m'ho canviaré tot. Després pel carrer te n'adones de lo difícil que es trobar un mirall. Jo, si tingués una botiga davant la perruqueria, en posaria un a l'aparador. Segur que s'aturaria molta gent.