11 de gen. 2008

Meme dels sentits

Jo mateixa em proposa un meme i jo, que sóc molt educat i avui no sabia què publicar, m'apunto ben ràpid. Parlem dels sentits, ja ho veuen!

1.- Que t’agrada contemplar?
M'agrada contemplar la ciutat mentre escolto música. Sembla mentida però sense música el paisatge no és el mateix.

2.- Que no pots deixat de tocar?
El telèfon mòbil. És una mania que se m'ha quedat i estic contínuament agafant-lo i mirant l'hora. A vegades, ni me n'adono i el desbloquejo i el torno a bloquejar inconscientment sense mirar res.

3.- Quina olor et torna boig?
La gasolina. Quan anem a la gasolinera baixo del cotxe per olorar.

4.- Quina cosa t’agrada que et diguin?
Encara que típic i cursi, t'estimo o qualsevol sinònim. M'agrada que la gent em digui el que pensa de mi sincerament (que no necessariament ha de ser t'estimo).

5.- Que t’agrada mossegar?
Phoskitos recent extrets de la nevera de casa.

Per mi, la part més difícil dels memes és passar-los. Aquesta vegada li passaré al Vier, que em dóna la sensació que li costarà fer-lo tan com a mi (encara que em sembla que no en fa mai cap), al Robert, que fa temps que no actualitza i potser li faré un favor, al Carles per la mateixa raó que al Robert i a la Maria, perquè aprofunditzarà molt més que jo. I ja està. Bon cap de setmana!