20 de nov. 2007

Meme - Temps enrera

L'Eva m'ha passat aquest meme i jo que sóc un egòlatra no puc fer altre cosa que contestar-lo aquí en directe:

1. Jo 10 anys enrere: Tenia 9 anys i sincerament no recordo ben bé qui era ni què feia. L'etapa escolar està molt borrosa a la meva ment, no m'ho debia passar bé. Només recordo que feia quart de primària i anava amb una professora que es deia Charo que sempre portava bata verda.
2. Jo 5 anys enrere: Tenia 14 anys i era imbécil, com la majoria d'adolescents. Per sort amb el temps em vaig fer menys imbécil i ara casi no se'm nota.
3. 1 any enrere: Any d'inici de projectes. Començava la carrera de Periodisme amb ganes i aviat vaig veure que no era el que esperava. També vaig començar el Lectura Obligatòria, que va sortir molt bé, i el Res a Veure. Ah! I vaig recuperar amics que tenia mig oblidats.
4. Ahir (19 de novembre): Vaig saltar-me la universitat per fer feina però vaig acabar mirant el documental de Oasis i tots els seus extres. Després em van agafar les presses i vaig fer el treball fins la 1.
5. Avui (20 de novembre): M'he despertat d'hora (a les 9:30 és d'hora per algú que fa horari de tardes) i he fet un treball asquerós per Teories de la comunicació I. Ara marxaré a la uni a fer pràctiques de ràdio amb una professora que m'odia i després sortiré una horeta abans per arribar al concert de Editors a l'espai movistar.
6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra: de totes les cançons que m'agraden. És de les primeres coses que faig quan em compro un CD (o me'l descarrego). Llegeixo la lletra i enseguida se'm queda.
7. 5 llocs ideals per visitar: no he viatjat suficient però diré la Tate Modern de Londres, la Défense de Paris, el Camp Nou, el bar de pinxos de l'Agustín de San Sebastià i el bar-restaurant de l'Aleixar per menjar un bon conill amb patates fregides.
8. 5 coses que m’agrada menjar: un iogurt + un postre de xocolata després de dinar, tots els formatges del planeta, turro suchard, ous ferrats amb patates fregides i els convinats del Restaurant Ivorra.
9. 5 joguines preferides: els playmobil, els lego, els cotxes aquells de metall petits, plastelina i la playstation.
10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides: no tinc ni idea de què és això. Ara ho buscaré a la wikipedia.

Ara hauria de nominar a 5 persones però no sé qui dir, així que... us nomino a tots! (Però en especial si els ve de gust fer-ho al Clint, al Robert, a l'Adri i al Xarli).