21 de nov. 2007

Editors


L'últim concert pel que havia pagat era Coldplay fa exactament dos anys (20 de novembre de 2005). Sembla mentida com tot coincideix, eh? Ahir vaig anar a l'Espai Movistar a veure Editors, un grup que no està entre els meus 5 preferits però que escolto regularment. Preu de la entrada, 27 euros. A les 20:15 vaig arribar (els teloners començaven a les 21:00) i no hi havia pràcticament ningú, així que em vaig posar a segona fila pensant que moriria esclafat però els veuria més a prop que mai.

Puntualment van començar els teloners How I Became The Bomb, un grup molt freak però que a mi m'agraden bastant. Els vaig posar a l'iPod fa dues setmanes. Entre el públic no arribabem a les 500 persones. Van fer 8 cançons i van marxar quasi en silenci. Arriben The Boxer Rebellion, un grup sobre el que no havia sentit a parlar i que em va agradar força. Per als interessats, em van semblar la suma de Coldplay + Stereophonics. Tenen bona pinta. I a les 22:20 arriba Editors per fi!

El concert va durar hora i quart, amb un sol bis. La mitja d'edat era de 30 anys. Ningú em va apretar, suposo perquè sóc alt i si t'enganxes a mi no veus res. El cantant deu perdre 3 kilos cada concert perquè no para de saltar, correr, pujar i baixar del piano... Un show-man que va aparèixer a l'escenari amb bufanda. El vídeo no el vaig gravar jo però és l'actuació més similar a la que van fer ahir a Barcelona (Editors - Bones). La foto sí que és meva, amb el mòbil.