22 d’oct. 2007

Magdalena, jo t'ajudo tia!

Com sou, eh? Com sou! Magdalena Álvarez necessita la nostra ajuda i vosaltres criticant-la de mala manera. En aquests moments el que necessitem és unitat! Què volieu? Anar amb el Rodalies i que de sobte es fotés un forat a terra i passessiu d'anar amb tren a anar amb metro? Jo que sóc un ciutadà de bé he decidit col·laborar amb ella, que em consta que em llegeix cada dia, i li dono diverses propostes per si això de les autocars no funciona bé.

La primera, he pensat que es podrien posar estacions de Bicing a Sant Vicenç de Calders i la gent podria anar amb bicicleta fins Barcelona. És ecològic, fas exercici, veus món... Crec que és una bona opció. A més, la autopista fa més de cinc metres d'amplada!

Una altra alternativa és per el mar. Les golondrines del port de Barcelona, amb aquell motor d’avió incrustat entre quatre fustes podrides, podrien servir. Potser la gent hauria de fer un tros nedant, però no és problema. Si porten maleta i aquesta flota, quasi no es mullarien.

Donat que moltes estacions fora de servei estan a prop de la platja, proposo utilitzar els clàssics patinets amb el tobogan. Càlcul ràpid. En un tren de rodalies entren potser 300 passatgers. En un patinet podem encabir a 7 persones (una sobre el tobogan, l’altre a l’escala...). Necessitem 42 patinets per cada tren de Rodalies. No són tants. Quan algú vulgui baixar, es tira per el tobogan i a nedar fins la costa!

Aquestes són les meves propostes. I ja està bé de tan criticar! Mals ciutadans! Que us queixeu per qualsevol cosa. Proposeu coses útils i deixeu de demanar dimissions que no teniu res millor que fer!