28 de set. 2007

Canvi de companyia

Finalment m'he canviat de companyia. Vaig començar amb Eres Más, vaig passar a Wanadoo, de Wanadoo vaig anar a Auna i de Auna a Ono. Tot això sense canviar mai de companyia, a base de opas i empreses que s'uneixen. Al final ja no sabia de quin coi de companyia era. M'enviaven la factura i no sabia mai què em cobraven.

Des d'ahir tinc Telefónica amb trucades de fixe gratis. Notaré el canvi perquè abans, amb Ono, tenia el pack Primo; pagava més que els de Telefónica amb un internet més lent i pagant les trucades a part, amb un servei tècnic de pena. Ahir vaig posar a prova el servei tècnic de Telefónica perquè el kit autoinstalable no funcionava. Quina novetat! Em costa recordar alguna cosa que hagi funcionat a la primera. Tot té algun fallo.

Doncs bé, truco al servei tècnic (un 902) i em demanen el telèfon. Després d'escriure'l em diuen que no sóc client. Vaya! Torno a provar i passa el mateix. Truco al 1004 i els explico la situació i em diuen, molt amablement, que no en tenen ni puta idea i que vagi provant. Res. Torno a trucar al 1004 i es posa una noia que amb prou feines parla castellà i es pensa que estic boig; dubta que digui la veritat. ¿Esta seguro que no funciona? Evidentment que funciona! Truco per passar el rato, estic avorrit. El pitjor és que no em poden passar directament des del 1004. Serà perquè trucar al 1004 és gratuït i amb el 902 s'embutxaquen?

Finalment decideixo trucar a la Telefónica catalana i allà m'ajuden a la primera. Us dic la meva solució que potser servirà per algú amb problemes: trucar a assistència tècnica amb un asterisc al final (902 357 000*). De moment tinc internet i va bastant ràpid, que ja és molt.