1 d’oct. 2007

Propòsits d'estiu

La principal diferència entre els propòsits d’estiu i els d’any nou, crec jo, és que els primers te’ls prens més en serio que no pas els segons. Potser és perquè els d’any nou els dius amb un litre de cava a les venes (mínim), portes un gorret ridícul de color lila amb forma de cono i un espantasogres i els d’estiu els formules de camí a la feina. A mà esquerra, us he adjuntat la llista de propòsits personals. Els més observadors i els que porteu ulleres del 5 comprades a farmàcia, trobareu entre parèntesi i en vermell el temps que crec jo que podré aguantar-los.

Anar al gimnàs cada dia (1 setmana): de moment ja m’he apuntat. Crec que aquesta primera setmana aguantaré però la que ve començaré a trobar excuses que m’evitaran anar a córrer a la cinta com el Barnabi, el hàmster del meu cosí.

Passar els apunts a net cada dia (2 dies): el primer dia no tindré gaires apunts així que no em costarà cap esforç. El segon dia en tindré una mica més però seguiré perquè tinc molta força de voluntat. Finalment, desistiré i em proposaré escriure a net directament. En aquest segon propòsit aguantaré mitja hora la primera classe.

Estudiar més (el primer examen): començaré estudiant molt pel primer examen i quan vegi que cansa molt, ho deixaré. Jo sóc així, si és difícil ho deixo i punt.

Aprendre a cuinar bé (mai m’hi posaré): suposo que és d’aquelles coses que m’agradaria fer però que mai trobaré el moment per posar-m’hi. No és culpa meva. Simplement és més còmode que et facin el dinar i el sopar que fer-lo tu mateix...

No posar-me nerviós amb el Barça (depèn si juguen bé): si juguem com l’any passat, no podré evitar insultar a Ronaldinho. Si juguen bé, casi no em posaré nerviós. Depenc totalment d’ells, la qual cosa no em tranquil·litza en absolut.

PD: si, jo començo la universitat avui així que vaig més tard que la resta de la societat.