1 de set. 2008

Enveja

L’enveja post-vacacional és inevitable. Un dia qualsevol et trobes amb aquell amic que a etapes et cau bé i altres el mataries i et diu “Què has fet aquest estiu?”. No creguis que escolta el que respons. Només t’ho pregunta per contestar ell.

–He anat a Platja d’Aro – contestes.
–A sí? Doncs jo he anat a Tokio.
–I que tal?
–Molt bé. Molt guapo. Molt diferent. Gent a tot arreu. Tecnologia a punta pala...
–I al final no t’atabala tanta gent?

Dius tu, que has passat l’estiu dormint en un sac de dormir del càmping més barat de la Costa brava, que gairebé tenies alemanys dins la tenda de campanya. És normal que et vulguis enganyar quan el mig-amic t’explica les seves vacances perfectes. És per això que us faig una llista amb algunes propostes útils per desacreditar les vacances guays dels demés:

1. Val molts diners.
2. Masses hores d’avió.
3. A mi, a les vacances m’agrada estar tranquil i no fer res.
4. Un amic hi va anar i em va dir que era una merda.
5. A (nom de la ciutat) no se m’ha perdut res.
6. M’han dit que a (nom de la ciutat) es menja molt malament.
7. Ja t’entens amb l’idioma?

Amb això quedareu amb la consciència tranquil·la. El més important és creure’s que si has passat les vacances a Platja d’Aro és perquè has volgut. Tokio? Quina mandra, tu!