5 de juny 2008

Exàmens!

Arriba l'època d'exàmens. Visca! Com estudiant, pots escollir entre anar a la biblioteca o quedar-te a casa. Jo opto per la segona perquè a les biblioteques em poso nerviós: tot de gent que bufa, carregada d'apunts i passa les pàgines frenèticament. Fan cara de 'suspendré' i si hi vas sovint, al final te l'encomanen. A més, si vas a la del teu barri, no pares de trobar-te coneguts i no estudies res. És clar que quedar-se a casa no és gaire millor...

Cada mitja hora, a la nevera buscant algo per menjar. Els exàmens són el pitjor enemic per l'operació bikini. Ja no et dic res si tens l'ordinador obert. Fotolog.com multiplica visites com mai. Potser per això últimament sempre surt Site Announcement. Cada cinc minuts, en busca d'una actualització o un nou comentari. No veieu que la gent no té temps per parlar!?! Per cert, que hi ha alguns que es connecten al messenger i posen al nick: estudiant. Llavors per què et connectes?

El meu mètode d'estudi és el següent: llegeixo les 5 primeres pàgines d'apunts i, com m'avorreixo, m'auto-convenço que és fàcil i ho faré més tard. A les sis, per exemple. Però com me'n recordo a les sis i quart, decideixo posar-me a les set. Però a les set em truca algú i... Vamos, que tampoc passa res si m'ho llegeixo al Ferrocarril, no? Si és mitja hora de trajecte!! No et dóna temps ni per llegir la meitat. Ho sé per experiència. I ho continuo fent. Què rebel! O que gilipolles... Aleshores, la meva ment diu: "Tranquil. És lògica. Si tens una mica de culturilla i saps enrotllar-te, ja està fet".

Sóc conscient que molts no llegiran aquest text perquè estan estudiant i no tenen cinc minuts lliures. I després suspenen. No ho entenc.

PD: La foto no té res a veure amb els exàmens, però fa gràcia.