1 d’abr. 2008

Marina City

Tinc la teoria que la zona de Marina només existeix de nit. Si decideixes anar-hi de dia, al sortir de l’estació, una llum blanca t’encegarà i apareixeràs un altre cop al metro. Com si fos un videojoc. De fet, l’estètica dels edificis és una mica videojoc: publicitat retro pintada a les façanes, escales d’incendi... Jo crec que alguns carrers no es pot passar. Hi ha una paret transparent que no et deixa seguir.

Quan vaig amb la línia 1 a Marina, m’agradaria fer un concurs amb la gent del vagó. Qui fa més temps que no es dutxa?? Seria molt emocionant! “Divuit dies!” “Jo, dinou dies!!” “Doncs jo, dos mesos!!”. Premio para el chico con el pantalón pitillo verde cotorra! A continuació, catadors de vi professionals procedeixen a ensumar el guanyador per comprovar que no menteix. En cas de dir la veritat, se’l premiarà amb la creu de Sant Jordi per promoure l’estalvi de l’aigua.

Finalment, esmentar que nombrosos estudis demostren que Marina és la zona amb més cuir per metre quadrat d’Europa. En alguns carrers, si no portes un abric estil Matrix et marginen. I amb aquest comentari acabo el post perquè no sé què més dir.

PD: perdoneu però últimament tinc menys temps per dedicar al blog. He d'escriure els posts al FGC.