9 d’oct. 2007

Buits legals

Llegeixo el codi penal i observo amb sorpresa que l’ús de WordArt (foto) a les portades dels treballs no està penat. D’igual manera, no he trobat cap llei que prohibeixi fer servir Comic Sans MS com a font ni una que impedeixi utilitzar aquell ninot horrible anomenat Screen Bean. On anirem a parar!

Necessitem renovar el codi penal d'immediat. No podem permetre que se'ns vengui com a minut de silenci els últims 20 segons del Cant dels Ocells. S'ha de prohibir d'immediat la cançó What A Wonderful Word en els típics vídeos de "este año nos han dejado". Aquells que tenen fotologs on penjen fotos seves fetes davant del mirall del lavabo haurien de ser detinguts per mal gust. ¿I la gent que al Messenger es posa No Disponible i en realitat està perfectament disponible? Això és frau.

Ahora la ley actua. És el que m'he de tragar cada vegada que compro un DVD legal. Per què no fan que l'anunci aquell només surti a les pel·lícules descarregades d'internet? Jo, que com un gilipollas vaig a comprar la segona temporada de The Office a la Fnac i buido la guardiola del porquet, he d'aguantar que em diguin lladre a la puta cara. I no m'ho deixa passar! "No robarías un coche. No robarías un televisor...". Doncs potser la pròxima vegada la pel·lícula me la descarregaré, per no veure el merda anunci aquest un altre cop.