3 d’oct. 2007

Revisió mèdica

Ahir em vaig apuntar a una auto-escola i ja vaig posar data per l’examen teòric (6 de novembre). Abans, però, vaig haver de passar una revisió mèdica (50 eurets).

Això de la revisió deu ser una màfia perquè no te la pot fer qualsevol. Ha de ser un doctor especialitzat en revisions per carnet de conduir. Un cop arribes allà, et foten 10 preguntes on respons el que et dona la gana: has estat malalt l’últim any, fumes, beus, tens problemes per dormir, tens al·lèrgies... Dius a tot que no i apa, aprovat. Molt bé!! Una mica com els test de les revistes, que ja saps el que has de respondre per treure bona nota.

Després em van fer fer una prova amb una pantalla d’ordinador i dues boles blanques que circulaven per carrils vermells. Jo havia de controlar les boles blanques amb unes palanques. Quan sortia del carril, pitava i jo tot el rato pitava però em van dir que ho vaig fer bé. O sigui, en 10 minuts aprovat. Conclusió; qualsevol pot passar la revisió mèdica.