6 de nov. 2007

X&Y

Abans de l'examen

X: Com ho portes?
Y:
Uuuu... Molt malament. Fatal, fatal. Esque vaig molt estressat, eh? No paro!! He de fer un treball d'una pàgina i mitja, estudiar els 4 fulls d'apunts que entren a l'examen, veure la tele i a sobre quedar amb la novia! No paro! Estic molt estressat. MOLT ESTRESSAT!!! I tu? Com ho portes?
X: Bé, bastant bé...

Final de l'examen

X: Que tal t'ha anat?
Y: Buah! Fatal. Crec que suspendre. A més, la última pregunta no l'he ni contestat! Si suspenc aquest examen deixo la carrera. Quina merda d'examen he fet. No trauré més d'un 3 segur. I a tu? Com t'ha anat?
X: Jo crec que bé...

Tres dies després

Y: Mira, he tret un 9!! No m'ho esperava, eh? De debó. I tu? Tu el portaves bé, no?
X: He tret un puto 3 de merda.
Y: Hòsti, quina ràbia... (tan se me'n fot. Serà perquè ets imbècil. Jo he aprovat, que et donguin pel cul mamón).